Ny i bloggträsket



Välkommen!


En snutt av mitt liv och min vardag kan du följa här (om du inte har något bättre för dig).
Är tillsammans med min fina Jonas och är mamma till en underbar liten flicka som heter Leia. Eftersom jag är mammaledig så tänkte jag syselsätta mig med något mer än promenader och för de som inte träffar Leia så ofta så kan ni ju kika in i vår vardag och se lite vad som händer och vad vi gör.

Idag har Madeleine och Carlis varit hemma hos oss på middag. Carlis är en barndomsvän till Jonas och Madeleine är Carlis flickvän,hon är en jätteduktig fotograf och passade på att fota Leia, ni borde verkligen kolla in Maddes hemsida ;) mittlillajag.se

Här kommer lite bilder från idag!

Leia och Madde


Jag och Leia
Jag och Leia

Jonas <3


Carlis


Madde och Leia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0