Jaha...

Nu har man en till som väcker en tidigt på morgonen! Som tur e kan man ta ut honom från rummet och stänga dörren :P Oskar han e så busig, klättrar i gardinerna och springer runt runt som en galning. Men en väldigt kelig och tillgiven katt :)

I måndags var min granne Julia hennes son och jag ute på en lång härlig och blåsig höstpromenad. Känns kul att man har en sån trevlig granne. Vi pratade om att börja träna tillsammans på friskis och svettis. Man har ju lite svårt att komma igång och har oftast väldigt många bra bortförklaraingar. Så vi får peppa varandra att komma i väg. Men jag längtar faktiskt efter att börja träna!

Sen på måndag kväll kom min kära syster Felicia hit med sin pojkvän, vi käkade äpplepaj och tittade på Idol. Leia fick en jättesöt ullig mössa :) Tack!

Nu ska jag och Leia iväg till min faster och hennes bebis :)

Julia











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0