Hemmafru i Sverige

Är ensam hemma med Leia. Jonas är ute och träffar några kompisar irl haha, några från hans online-spel som han aldrig har träffat på riktigt.
Sitter och tittar på tv det där norska intervju programmet och en av gästerna är den omtalade Anna Anka. Hahaha jag kan ju verkligen inte ta henne seriöst. Men jag måste ju säga att hon är ganska rolig med hennes otroligt dumma åsikter och korkade syn på livet. Hejja svenska hollywood fruar! HAHAHA så patetiskt.

Har varit en lugn dag förutom när jag var och handlade förut...
Handlade rätt mycket och när jag skulle betala fanns det inga pengar på mitt kort! Lite pinsamt!
Så jag fick packa ihop varorna, ställa dom bakom kassan, skynda mig hem med vagnen och Leia, gå in på internet och föra över pengar till mitt konto (har inte telefonbanken, funderar på att skaffa :P ) skynda mig tillbaka och betala. Phuu var helt genomsvett när jag äntligen kom hem med vagn,Leia och mina matkassar. Ska nog ha lite mer koll på kortet, kanske börja ta ut pengar i stället så man ser när dom försvinner. Hade ju aldrig hänt om jag var hemmafru i hollywood haha.

Träffade Liselotte på centralen på förmiddagen och fikade en stund och sen på eftermiddagen kom Charlotte och Elda hit. I går var nämligen Charlotte, Niclas och deras 6 månaders dotter Elda här och pysslade. Vi hade köpt en ram och  någon slags lera som man kunde göra avtryck i och lite annat pyssel. Jag och Challe gjorde hand och fotavtryck på Elda och Leia. Vi blev inte klara igår så vi pysslade klart idag.

När dom hade gått så lagade jag en jättegod böngratäng med ris till....kanongott! :D


Fina Liselotte


Jag och Leia


Lillskruttan sov så sött


Promenad


Höst


Höst


Niclas, Leia och Elda


Så söta :)


Pyssel mammorna


pyssla pyssla


Så här blev resultatet:

Eldas


Leias


På högersidan kan man sätta in ett foto


Framsidorna


Elda och Leia leker ...


Mmm...blev så gott!


Kommentarer
Postat av: beabea

Jasmine, sluta särskiva..



Och Anna Anka är bäst. 8) "Jag har en av de snyggaste kropparna i hela världen. Jag är OKEJ med tjockisar, men dom förstör sitt och sin familjs liv. Man vill inte ha sex med släckt lampa, man måste göra allt för sin man!!!!"



mm, visst.

2009-09-26 @ 00:17:31
Postat av: Linda

ahhh vilka fina tavlor!

2009-09-26 @ 18:38:03
URL: http://dreamerheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0