Kaffe och koftor

I dag träffade jag Ea på backaplan. Vi gick till H&M så jag kunde kolla runt lite och utnyttja presentkorten som jag fick på min födelsedag. Måste säga att modet där är lite tråkigt, eller jag hittade inte så mycket jag tyckte om.
Blev till slut en lila kofta för 199 kr, så något hitttade jag iallfall :). Sen träffade vi Bea och vi åkte hem till mig, lagade linssoppa och drack kaffe.

Sen tittade Anna och Johan in en stund och drack kaffe. Satt och pratade länge bla om mat,träning,hälsa och lite sånt där. Känner att jag gärna vill komma igång med lite träning snart. Längtar efter att komma ut och jogga innan det blir för kallt, tränade ju inte under graviditeten. Inte mer än långa promenader, så som nu. Men det var ju ett tag sen kroppen var i form.
Anna hade förresten en lila och lång kofta som var jättefin! Också från H&M, så jag får väl gå dit igen och titta runt...

Apropå koftor....

Har kollat in ett stickkafé som dom har på onsdagar runt hörnet där vi bor. Funderar på att gå dit någon onsdag. Är ju snart dags för att börja sticka lite halsdukar, och det hade varit roligt att lära sig sticka annat, så som vantar och mössor och en kofta kanske ;) Så om det är någon som är sugen på att följa med...?

Här är lite bilder från idag:

Ea


Ea blev trött på att jag fotade hela tiden så hon snodde kameran och hämnades...


Yo! Leia gör westside...


Leia och hennes moster, Bea


Man måste ju pausa lite ibland...


för att orka vara med sen


Den här bilden heter: Johan posar med bebis


Ljuvliga lilla varelse


Leias pappa Jonas <3


Anna


Haha det är inte lätt att hålla sig vaken när man är liten....inte heller när man är stor.. :P God natt

Kommentarer
Postat av: beabea

jag vill följa med och sticka. ska göra massa halsdukar ju.

2009-09-24 @ 00:53:22
URL: http://peterstormare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0