Bvc och äpplen


I dag har jag och Leia varit på bvc för att väga och mäta. Oj vad hon har växt! på 10 dagar 2,5cm och gått upp 600g.Hon var 50 lång och vägde 3405g när hon föddes och nu är hon 55,5cm och väger 4600g.Hon har varit lite gnällig den senaste veckan,men det är ju inte så konstigt när hon växt så mycket!
Nu är hon med mycket mer, ler en massa och lyssnar när man pratar med henne. Så himla kul att se hur hon utvecklas.

Efter bvc gick vi en promenad till en jättefin park i närheten. Så höstigt och vackert ute :) och på vägen hem gick vi förbi en massa äpple och päronträd! Jag älskar höstäpplen mmm.... Man får väl ge sig ut i mörkret och palla lite ;)


















Kommentarer
Postat av: Madde

Hej,



vilken fin blogg du har gjort. Härligt med höst tycker jag med. Det finns så mycket vackert att njuta av utomhus. Va hon e go er lilla sessa. Massa Kramar

2009-09-22 @ 14:39:36
URL: http://www.mittlillajag.se
Postat av: lotta

så fina bilder! förlåt att jag inte hann svara ditt mess igår. det blev lite stressigt. men vi får ta o ses, kanske på torsdag? så ska du få blomstercheken av mig för den har jag nu :)

kramis!

2009-09-22 @ 14:43:34
URL: http://sparve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0