En dag på stan

Har varit en sån fin dag, till skillnad från i går. Jag och Jonas skulle upp och städa i morse (inte så roligt) men det blev ju såklart inte av! Nej... och sen skulle Jonas till jobbet. Så jag och Leia åkte in till stan och träffade Ea och Sara på fröken Olsson. Det var så kul att träffa dom. Vi fikade och dom hade jättemycket fina nyheter :)

Sen promenerade jag och Leia hem till min mormor och Armando. Fick god mat, fisk och potatis..mmmm! Sen tittade Yngve förbi, min gammelmorbror. Han hade med sig sin hund och hennes två hundvalpar, bara några dagar gamla..så söta!

Nu ska jag sova...är så trött!

Ea och Sara


<3


Jag och Leia


Armando och Leia


Trött...Jag Leia och mormor


Yngve


Valp :)


Träffade på Alma när jag var på väg hem



Natti natti

Kommentarer
Postat av: Linda

ahh sot kisse!! skulle lagga upp bilden pa leia idag som du ville ha! men sa dogf mitt betterie!

2009-10-12 @ 10:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0