Hej

Vilken fin dag det har varit idag <3
Jag älskar verkligen hösten när solen skiner, så vackert!

Åkte till Gråbo idag. Först till min kompis Annas familj. Hennes systrar var hemma så jag och Leia kom in en stund och fikade och sen fick vi present från Norge. Jättemycket blöjor! Det är nämligen väldigt mycket billigare med blöjor där. Tack så mycket! Det går ju åt :)

Med vagnen fullastad med blöjor promenerade jag hem till mamma, pappa, syskonen och alla djuren. Felicia och hennes pojkvän Markus mötte mig på vägen. Hade skoskav så det tog lite tid att promenera, men Leia låg och sov så sött i vagnen.
Skönt att komma ut lite på landet, åker inte så ofta till Gråbo, tar sån tid med bussen speciellt när man ska hem och är trött. Men Markus var så snäll och körde hem mig och Leia. Han och Felicia åkte först hem till mig och Jonas och hämtade bilbarnstolen ( tar typ 30 min ) Sen åkte han tillbaka till gråbo hämtade mig och Leia och körde hem oss :) Han gillar att köra bil och så är han väldigt snäll :). Dom stannade och kollade på parlamentet och käkade lite och sen åkte dom hem till Gråbo igen. Så himla snällt! Tack :)



Markus


Tilda


Så vackert <3


Jag och Felicia


<3


<3


Morfar Magnus och Leia


Tiger och Leia


Bea

Kommentarer
Postat av: beabea

Du får uppdatera oftare..

Men ja, jag vill ses snart! Puss

2009-11-10 @ 22:57:06
Postat av: ylva

tack för kommentaren! och leia är så söt, ni alla är söta

2010-02-06 @ 13:47:49
URL: http://ylvaosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0