Bara vara...

Gick upp kl 7 i morse och det var mörkt ju! Det är inte klokt vad det går fort. Kallt också! Kändes som det bara hände över en natt. Ja ja. Måste köpa mig en riktigt varm och go vinterjacka, tänker inte frysa denna vintern! Kanske skulle ta och skaffa mig en overall :D.

Har iallafall haft en härlig och rolig dag med min lilla familj <3 Känns som det är mer sällan jag och Jonas får dom där stunderna tillsammans, där vi bara pratar om allt möjligt och skrattar tillsammans och bara är <3










Kommentarer
Postat av: Madde

Hej Jasmine,

härligt med lite egentid och stunder där man bara får vara. Kan tänka mig att det är speciellt viktigt när ni nu skaffat en lite prinsessa.



Kramar

2009-10-02 @ 11:26:42
URL: http://www.mittlillajag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0